Asistent/ka rektorátu

Koho ideálně hledáme?

Zapálenou administrativně zdatnou osobnost, kterou budou bavit jak administrativní činnosti, tak i vedení vlastní agendy ve vysokoškolském prostředí.

Co u nás budete dělat?

  • administrativní podpora rektorátu
  • evidence, kompletace a kontrola dokumentů
  • komunikace se studenty a uchazeči o studium
  • vedení svěřené agendy (práce v informačním systému školy atd.)
  • ad hoc úkoly dle zadání

Co od Vás očekáváme?

  • spolehlivost a pečlivost, zkušenost s administrativou výhodou
  • znalost MS Office, psaný projev bez gramatických chyb, smysl pro formální podobu oficiálních/administrativních dokumentů
  • komunikativnost a příjemné vystupování
  • schopnost pracovat samostatně
  • znalost Aj na úrovni min. B2
  • znalost vysokoškolského prostřední výhodou


Co nabízíme?

  • zázemí úspěšné soukromé vysoké školy v ČR
  • podporu v osobním a odborném růstu
  • dlouhodobou spolupráci
  • možnost flexibilního plánování směn
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sick day
  • notebook a mobilní telefon
  • angličtinu na pracovišti
  • příjemný, sehraný tým

Nástup: dohodou

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím na lucie.vojtechova@ambis.cz Váš životopis vč. krátkého motivačního dopisu, ve kterém se stručně popíšete, shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě u nás.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!