Asistent/ka rektorátu
Koho ideálně hledáme?
Zapálenou administrativně zdatnou osobnost, kterou budou bavit jak administrativní činnosti, tak i vedení vlastní agendy ve vysokoškolském prostředí.
Co u nás budete dělat?
- administrativní podpora rektorátu
- evidence, kompletace a kontrola dokumentů
- komunikace se studenty a uchazeči o studium
- vedení svěřené agendy (práce v informačním systému školy atd.)
- ad hoc úkoly dle zadání
Co od Vás očekáváme?
- spolehlivost a pečlivost, zkušenost s administrativou výhodou
- znalost MS Office, psaný projev bez gramatických chyb, smysl pro formální podobu oficiálních/administrativních dokumentů
- komunikativnost a příjemné vystupování
- schopnost pracovat samostatně
- znalost Aj na úrovni min. B2
- znalost vysokoškolského prostřední výhodou
Co nabízíme?
- zázemí úspěšné soukromé vysoké školy v ČR
- podporu v osobním a odborném růstu
- dlouhodobou spolupráci
- možnost flexibilního plánování směn
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny sick day
- notebook a mobilní telefon
- angličtinu na pracovišti
- příjemný, sehraný tým
Nástup: dohodou
V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím na lucie.vojtechova@ambis.cz Váš životopis vč. krátkého motivačního dopisu, ve kterém se stručně popíšete, shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě u nás.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!