Bannerové kampaně a kampaně ve vyhledávání

Cílem předmětu je seznámit studenty s bannerovými kampaněmi, jakožto účinným nástrojem pro velké firmy. Kurz se zaměřuje na kampaně ve vyhledávání, od určení cílové skupiny, přes media plán po stanovení kvalitativních a kvantitativních cílů kampaně. Naučíte se nejen budovat brand, ale také uvést nabízený produkt do prodeje skrze bannerové reklamy.

Výsledky učení:

Po úspěšném absolvování předmětu získáte přehled o možnostech bannerové reklamy a reklamy ve vyhledávání, která strategicky vychází z momentálního uživatelského chování na internetu. Budete se orientovat v pokročilých nastaveních reklamních systémů a vyhodnocovat situace, ve kterých je reklama užitečná. Jste schopni vytvořit bannerovou PPC reklamu a vyhodnotit aktuální vývoj online marketingu, spojený s plánováním bannerové reklamy. Umíte vyhodnotit efektivitu kampaně, kterou tak zvyšuje povědomí o značce a prodeji konkrétního produktu.

Hlavní témata:

  1. Kampaně ve vyhledávání
    i. Jak fungují a kdy je použít
    ii. Struktura účtu a nastavení
    iii. Klíčová slova
    iv. Tvorba reklam
    v. Optimalizace
  2. Bannerová reklama
    i. Jak funguje a kdy ji použít
    ii. Možnosti cílení
    iii. Reklamní formáty
    iv. Optimalizace