Facility Specialist

Rádi mezi sebou přivítáme nového kolegu / kolegyni, který/á se nezastaví před žádným úkolem a nebojí se nových výzev.

Náplň práce:

  • zodpovědnost za komplexní správu, údržbu a kancelářskou vybavenost pobočky v Brně
  • vyhledávání nejlepších nejen technických řešení pro hladký provoz školy a všech jejích součástí
  • správa externích výukových prostor a vyhledávání nových
  • základní technická podpora v rámci MS Office (vše zaučíme)
  • spolupráce napříč organizací

Co od Vás očekáváme:

  • dobré organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • kritické myšlení a hledání možností při řešení různých situací
  • pracovní zkušenosti s nastavováním cílů a procesů
  • velmi dobrý time management, schopnost určit si priority, samostatnost
  • ekonomicky efektivní uvažování
  • dobrá znalost programů MS office
  • manuální zručnost výhodou

Co Vám nabízíme:

  • rozmanitou a smysluplnou práci, kde se nebudete nudit a zároveň se budete osobnostně posouvat dál
  • možnost dalšího osobního rozvoje, např. zvýhodněné studium na Ambisu pro Vás i rodinu
  • odpovídající finanční odměnu dle Vašich zkušeností
  • 5 týdnů dovolené a 2 sick days
  • práci v příjemném pracovním prostředí na akademické půdě
  • nástup: dohodou (rádi si na Vás počkáme)

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám na adresu hr@ambis.cz, prosím, spolu s životopisem i krátký motivační dopis, ve kterém se stručně popíšete, shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rádi pracovali/a právě u nás.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!