Navazující studium -> Management -> Marketing a brand management

Marketing a brand management

Navazující magisterské studium

Školné

23 900 Kč / semestr

Obor

Délka studia

2 roky

Forma

Prezenční
Kombinovaná

Titul

Ing.

Uplatnění absolventa

  • marketingový manager
  • brand manager
  • marketingový stratég
  • media konzultant
  • produktový manager

Chci se přihlásit ke studiu

Napište nám o sobě pár údajů a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.

Staňte se žádaným odborníkem

Vybudovat takovou značku, jakou je dnes Coca Cola nebo IKEA. Vynikat v marketingovém řízení. Odborníci na marketing vám u nás vysvětlí, jak aktivně využívat vliv médií, jak pracovat s psychologií zákazníků a jakým způsobem tyto aktivity měřit.

Prozkoumáte také různé oblasti marketingové komunikace, sociální sítě i webovou analytiku. Zjistíte, jak vybrat ideální název, postavit značku a její příběh.

Další zaměření oboru
Management


Strategický
management

Management
v mezinárodním podnikání

Management
firemních financí


Management
a rozvoj lidských zdrojů

Marketing
a brand management


6 studijních oborů
35 zaměření

Zajímá nás názor našich studentů


"Nespornou výhodou soukromé školy je rozhodně osobní přístup. Zní to jako klišé, ale u nás to funguje. S učiteli máme opravdu blízký kontakt. Na schůzku se s nimi můžeme domluvit i mimo konzultační hodiny. Jednají s námi spíš jako s kolegy, než se studenty."

- Petr, Ekonomika a management podniku


"Naše škola má vysoký počet kvalifikovaných učitelů, kteří řídí svůj vlastní byznys. A kromě praktických přednášek nám dávají velkou dávku motivace. Státní školy vás učí, jak být dobrým zaměstnancem. Na Ambis nás učí být úspěšným podnikatelem."

- Ludvík, Ekonomika a management podniku

Garant oboru

doc. Ing. Josef Malý, Ph.D.

Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, obor zahraniční obchod. Od roku 2012 působí na Soukromé vysoké škole ekonomických studií a zaměřuje se na výuku v oblasti mezinárodního obchodu. Řadu přednášek proslovil i v zahraničí, např. v Holandsku a v USA. Disertační práci obhájil v roce 2003 a habilitační práci na téma oceňování průmyslového vlastnictví obhájil v roce 2007. Publikoval řadu statí i knih, zejména z oboru průmyslového vlastnictví, mezinárodního obchodu ale i překladů zahraničních učebnic, např. Kotler. Věnoval se i konzultantské činnosti např. pro ČSAV, pro Patentservis a.s., Cesnet, v.o.s. atd.

Chci se přihlásit ke studiu

Napište nám o sobě pár údajů a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.