Specialista/ka zákaznického oddělení v Praze

AMBIS vysoká škola, a.s. patří mezi nejvýznamnější soukromé vysoké školy v ČR a díky svým ambiciózním plánům se neustále rozvíjí a za poslední 4 roky se stala největší soukromou vysokou školou v ČR. S tím jde také ruku v ruce i rozšiřování týmů, což dává prostor pracovní příležitosti třeba právě pro Vás.

V rámci struktury společnosti se jedná o klíčovou pozici. Jsme menší tým, který každoročně zodpovídá za příjem nových studentů.

Náplň práce:

  • nejpodstatnější část práce je komunikace s uchazeči, kteří projevili zájem o studium, s cílem přesvědčit je ke studiu na naší škole
  • vést motivační přijímací pohovory s uchazeči (osobně, online, telefonicky)
  • podílet se na obchodní a komunikační strategii
  • aktivní účast na veletrzích a Dnech otevřených dveří

Co určitě potřebujeme:

  • výborné přesvědčovací dovednosti; schopnost vnímat potřeby klienta a prezentovat vhodná řešení
  • předchozí zkušenost na obchodní pozici nebo v zákaznické podpoře
  • chuť jednat s lidmi osobně i po telefonu
  • silný proklientský přístup
  • dostatek trpělivosti a ochota věci vysvětlovat a opakovat
  • vynikající znalost češtiny a cit pro jazyk především v psaném projevu
  • nadšení a chuť přicházet s vlastními nápady
  • vytrvalost při dosahování cílů a vlastní motivaci dotahovat věci do konce
  • dosažené minimálně Bc. vzdělání

Oceníme:

  • zkušenost se správou sociálních sítí
  • schopnost prezentovat před větším počtem posluchačů

Nabízíme:

  • být součástí stabilní společnosti
  • možnost podílet se na růstu naší vysoké školy
  • zakládáme si na příjemné atmosféře, otevřené komunikaci a vzájemné důvěře
  • fixní základ a variabilní složku, odvíjející se od prodejního úspěchu
  • není problém se domluvit na flexibilní pracovní době a občasné práci z domova
  • být součástí vzdělávací instituce a vzdělávat se v rámci interních školeních
  • 5 týdnů dovolené a 2 sick days
  • studium na Ambisu za půlku
  • kurzy angličtiny vedené naší skvělou interní lektorkou
  • MultiSport kartu
  • služební notebook a telefon

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím na alena.sindlerova@ambis.cz Váš životopis vč. krátkého motivačního dopisu, ve kterém se stručně popíšete, shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě u nás na zákaznickém oddělení.