Specialista/ka oddělení provozu v Brně

Do našeho týmu v Brně hledáme sympatického kolegu či kolegyni na pozici Provozního specialisty. Pokud se rádi staráte o druhé a jste rádi ve víru událostí, hledáme právě vás.

Hlavní náplň práce:

  • zodpovědnost za kompletní správu pobočky dynamicky rostoucí vysoké školy
  • zajištění potřebného IT vybavení (HW a SW spravuje externí IT firma, ale je potřeba hlídat, zda vše funguje a plánovat budoucí nákupy)
  • nákup potřebného kancelářského vybavení, zajištění občerstvení na jednorázové akce
  • komunikace s externími dodavateli a poskytovateli služeb, organizace a kontrola jejich činnosti a řešení administrativy z toho vyplývající
  • pravidelná výpomoc v knihovně


Co od Vás očekáváme:

  • dobré organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • schopnost samostatné práce
  • základní IT dovednosti
  • manuální zručnost
  • zkušenost s řešením krizových situací
  • nárazová práce 1 víkend v měsíci (náhrada dva dny volna v týdnu dle Vašeho výběru)
  • řidičské oprávnění skupiny B


Co Vám nabízíme:

  • velmi slušné mzdové ohodnocení
  • rozmanitou a smysluplnou práci, kde se nebudete nudit
  • práci v příjemném pracovním prostředí na akademické půdě
  • kompletní zaškolení a sympatický tým kolegů a kolegyň
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sick days
  • Multisport karta
  • lektora anglického jazyka

Nástup: ideálně srpen

Pokud si myslíte, že jste tím, koho hledáme, pošlete nám svůj životopis s motivačním dopisem na lucie.vojtechova@ambis.cz.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!