Specialista/ka zákaznické péče na studijním oddělení VŠ

Hledáme empatického člověka, který bude prvním kontaktem pro naše studenty, hrdinu/ku, který/á dokáže zodpovědět většinu studijní agendy a bude pro zbytek týmu štítem a podporou. Nepotřebujeme telefonní automat, ale člověka, kterého bude těšit být pro naše studenty oporou po telefonu a na emailu.

Co Vás u nás čeká?

  • telefonická a emailová komunikace se studenty (pouze příchozí hovory)
  • vyřizování běžné studijní agendy
  • podpora studentů a hledání nejlepšího možného řešení
  • administrativa spojená s vedením studentské agendy dle standardů a požadavků
  • podpora studijního oddělení

Co od Vás očekáváme?

  • velmi silné pro-klientské cítění, předchozí pracovní zkušenost ze zákaznického centra / front office velkou výhodou
  • zkušenost s telefonickou komunikací
  • velmi dobrý písemný projev
  • radost a pocit zadostiučiní z toho, že můžete někomu pomoci
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • dobrou znalost práce s PC MS Office
  • proaktivitu a pozitivní přístup k práci
  • samostatnost
  • možnost pracovat 1 - 2 krát do měsíce cca půl dne v sobotu (vykompenzováno 1 dnem volna)
  • SŠ/VŠ vzdělání

Co Vám nabízíme?

  • rozmanitou a velmi smysluplnou práci
  • práci v příjemném pracovním prostředí na akademické půdě
  • tým kolegyň, které se na Vás už moc těší
  • relaxační místnost a kuchyňku, abyste si mohl/a občas oddechnout
  • světlou kancelář s okny, která se dají otevřít v Praze 8 v Libni
  • zaškolení a trpělivé kolegyně

Nástup: dohodou (rádi si na Vás počkáme)

Smlouva na dobu jednoho roku s možností prodloužení.

V případě, že Vás tato pozice zaujala, na adresu kamila.vankova@ambis.cz nám prosím zašlete spolu s životopisem i krátký motivační dopis, ve kterém se stručně popíšete, shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě u nás na studijním oddělení.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!