Specialista/ka zákaznické péče na studijním oddělení VŠ
Hledáme empatického člověka, který bude prvním kontaktem pro naše studenty, hrdinu/ku, který/á dokáže zodpovědět většinu studijní agendy a bude pro zbytek týmu štítem a podporou. Nepotřebujeme telefonní automat, ale člověka, kterého bude těšit být pro naše studenty oporou po telefonu a na emailu.
Co Vás u nás čeká?
- telefonická a emailová komunikace se studenty (pouze příchozí hovory)
- vyřizování běžné studijní agendy
- podpora studentů a hledání nejlepšího možného řešení
- administrativa spojená s vedením studentské agendy dle standardů a požadavků
- podpora studijního oddělení
Co od Vás očekáváme?
- velmi silné pro-klientské cítění, předchozí pracovní zkušenost ze zákaznického centra / front office velkou výhodou
- zkušenost s telefonickou komunikací
- velmi dobrý písemný projev
- radost a pocit zadostiučiní z toho, že můžete někomu pomoci
- velmi dobré komunikační schopnosti
- dobrou znalost práce s PC MS Office
- proaktivitu a pozitivní přístup k práci
- samostatnost
- možnost pracovat 1 - 2 krát do měsíce cca půl dne v sobotu (vykompenzováno 1 dnem volna)
- SŠ/VŠ vzdělání
Co Vám nabízíme?
- rozmanitou a velmi smysluplnou práci
- práci v příjemném pracovním prostředí na akademické půdě
- tým kolegyň, které se na Vás už moc těší
- relaxační místnost a kuchyňku, abyste si mohl/a občas oddechnout
- světlou kancelář s okny, která se dají otevřít v Praze 8 v Libni
- zaškolení a trpělivé kolegyně
Nástup: dohodou (rádi si na Vás počkáme)
Smlouva na dobu jednoho roku s možností prodloužení.
V případě, že Vás tato pozice zaujala, na adresu kamila.vankova@ambis.cz nám prosím zašlete spolu s životopisem i krátký motivační dopis, ve kterém se stručně popíšete, shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě u nás na studijním oddělení.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!