Specialista/ka zákaznického centra v Praze

AMBIS vysoká škola, a.s. patří mezi nejvýznamnější soukromé vysoké školy v ČR a díky svým ambiciózním plánům se neustále rozvíjí a za poslední 4 roky se stala největší soukromou vysokou školou v ČR. S tím jde také ruku v ruce i rozšiřování týmů, což dává prostor pracovní příležitosti třeba právě pro Vás.

Do našeho týmu hledáme usměvavého a upovídaného člověka. Pojď s námi přijímat uchazeče o studium.

Co Tě u nás čeká a nemine:

  • telefonická, e-mailová i osobní komunikace (a pokud by nám uchazeč poslal poštovního holuba, tak s ním budeme komunikovat i tak)
  • vedení celého přijímacího procesu uchazečů o studium, a to od přijetí přihlášky, přes pohovor s uchazečem, až po podepsání smlouvy o studiu s těmi, které jsme se rozhodli přijmout
  • přijímací proces, který je o zjištění vzájemných představ, zodpovězení dotazů a vysvětlení, proč je studium u nás tou správnou volbou
  • propagace školy a jednotlivých studijních programů na veletrzích škol, besedách se studenty na středních a vyšších odborných školách
  • pořádání Dne otevřených dveří

Hledáme někoho, kdo:

  • má minimálně Bc. vzdělání, pozice je vhodná i pro čerstvého absolventa
  • umí využít svůj individuální přístup ke každému uchazeči
  • je ochotný věci vysvětlovat a opakovat, dokud nebude jistota, že uchazeč rozumí všemu, čemu potřebuje
  • má rád komunikaci, protože o té je naše práce – každý den – celý den
  • má silný proklientský přístup

A za to všechno nabízíme:

  • práci, která má smysl a je pro největší soukromou vysokou školu v ČR
  • motivační odměnu
  • 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days
  • možnost občasné práce z domu
  • studium na Ambisu pro tebe a tvé rodinné příslušníky za polovinu
  • super tým, který ví, jaké to na začátku je a všechno ti trpělivě vysvětlí a naučí
  • nástup dohodou

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím na zdenka.neumannova@ambis.cz Váš životopis vč. krátkého motivačního dopisu, ve kterém se stručně popíšete, shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě u nás na zákaznickém oddělení.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!