Správa placených kampaní na socálních sitích

Cílem předmětu je seznámit studenty s možnostmi placené reklamy na sociálních sítích. Jak strategicky uchopit reklamní kampaň a definovat její vhodnou strukturu. Zaměříte se na sociální sítě, PPC kampaně, public relations apod. Dále si osvojíte znalost optimalizace podle jedinečných metodik, maximalizaci efektu a snižování nákladů. Naučíte se vytvořit reklamní sestavy v rámci kampaně, úpravy textů, vyhodnocovat klíčové parametry kampaní atd.

Výsledky učení:

Po úspěšném absolvování získáte přehled o placených kampaních na sociálních sítích a jejich správě. Orientujete se v procesu vytváření reklamy, budování značky a vytváření vhodné a efektivní kampaně. Jste schopni vytvářet různé druhy kampaní. Umíte vytvořit vhodnou strukturu kampaně, spočítat návratnost vložených prostředků a oslovit potenciální zákazníky. Naučíte se optimalizovat kampaně podle jedinečných metodik a interního know-how.

Hlavní témata:

  1. Placená reklama na youtube
    i. Možnosti cílení
    ii. Reklamní formáty
    iii. Konkurence s televizí
  2. Placená reklama na Facebooku a instagramu
    i. Možnosti cílení
    ii. Reklamní formáty
    iii. Cíle reklamy