Manažer/ka zákaznického centra

Co od Vás očekáváme:

  • velmi dobré manažerské, organizační a komunikační schopnosti
  • zkušenost s vedením týmu alespoň 5 lidí
  • výhodou je znalost a praxe v klientském centru
  • dobrá znalost práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • schopnost týmové spolupráce
  • ochota nést odpovědnost, samostatnost
  • inovativní myšlení, otevřenost ke změnám
  • proaktivní přístup k řešení pracovních otázek a problémů

Co Vás u nás čeká:

  • řízení týmu (9 studijních poradkyň)
  • koučování, soustavná práce se studijními poradkyněmi
  • nastavení procesů spojených s fungování klientského centra (KPIs, systém odměňování)
  • odpovědnost za zabezpečení dlouhodobých a koncepčních úkolů studijního oddělení
  • spolupráce na přípravě a koordinaci nových projektů vedoucích k zefektivňování a zkvalitňovaní služeb pro naše studenty
  • spolupráce na tvorbě metodických a koncepčních materiálů týkajících se studijního oddělení

Co Vám nabízíme:

  • stabilní zázemí největší soukromé vysoké školy v ČR
  • rozmanitou práci na akademické půdě
  • podporu v osobním a odborném růstu
  • flexibilní pracovní dobu
  • nástup co nejdříve, ale rádi si na Vás počkáme

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš životopis včetně krátkého motivačního dopisu, ve kterém se stručně popíšete a shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě na naší vysoké škole na adresu kamila.vankova@ambis.cz.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!