Manažer/ka zákaznického centra
Co od Vás očekáváme:
- velmi dobré manažerské, organizační a komunikační schopnosti
- zkušenost s vedením týmu alespoň 5 lidí
- výhodou je znalost a praxe v klientském centru
- dobrá znalost práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- schopnost týmové spolupráce
- ochota nést odpovědnost, samostatnost
- inovativní myšlení, otevřenost ke změnám
- proaktivní přístup k řešení pracovních otázek a problémů
Co Vás u nás čeká:
- řízení týmu (9 studijních poradkyň)
- koučování, soustavná práce se studijními poradkyněmi
- nastavení procesů spojených s fungování klientského centra (KPIs, systém odměňování)
- odpovědnost za zabezpečení dlouhodobých a koncepčních úkolů studijního oddělení
- spolupráce na přípravě a koordinaci nových projektů vedoucích k zefektivňování a zkvalitňovaní služeb pro naše studenty
- spolupráce na tvorbě metodických a koncepčních materiálů týkajících se studijního oddělení
Co Vám nabízíme:
- stabilní zázemí největší soukromé vysoké školy v ČR
- rozmanitou práci na akademické půdě
- podporu v osobním a odborném růstu
- flexibilní pracovní dobu
- nástup co nejdříve, ale rádi si na Vás počkáme
V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš životopis včetně krátkého motivačního dopisu, ve kterém se stručně popíšete a shrnete své dosavadní zkušenosti a důvody, proč byste rád/a pracoval/a právě na naší vysoké škole na adresu kamila.vankova@ambis.cz.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!