Marketing Management

Pokud toužíte vynikat v kreativní části managementu svého byznysu nebo v komunikačním oddělení jakékoli firmy, je tento obor přímo pro vás.

školné: 10 000 Kč/rok

titul: Bc.

Školné

Školné na jeden školní
rok činí 10 900 Kč

Délka studia

Délka studia oboru Marketing Management je 6 semestrů,
tedy 3 roky.

Forma

  • Prezenční
  • Kombinované

Titul

Studenti po dokončení
studia získají titul DiS.

Nedílná součást každého fungujícího byznysu.

Pokud toužíte vynikat v kreativní části managementu svého byznysu nebo v komunikačním oddělení jakékoli firmy, je tento obor přímo pro vás. Naučíte se řídit různé oblasti marketingové komunikace, sociální sítě, měřit jejich dopad na budování firemní značky nebo organizovat eventy.

Uplatnění v praxi

Vedle zaměření na využití ve vlastním podnikání, je každá naše specializace je odrazovým můstkem k mnoha atraktivním
manažerským profesím, například:

Marketingový manažer
Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Vestibulum
amet quam vehicula elementum sed sit amet dui.

Brand manažer
Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Vestibulum
amet quam vehicula elementum sed sit amet dui.

Marketingový stratég
Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Vestibulum
amet quam vehicula elementum sed sit amet dui.

Specializační předměty

Název předmětu
Typ předmětu

MARKETING

Cíl předmětu:

Rozšíření a sjednocení středoškolských znalostí pro použití komponent kancelářských programů (MS Office, Open Office) s cílem dosáhnout efektivního a kvalitního užívání těchto programových balíků. Získané znalosti a dovednosti budou využity jednak v průběhu studia, jednak v praxi.

Obsah předmětu:

  1. Řešení praktických úloh pomocí kancelářských aplikací
  2. Seznámení se s IS BIVŠ, přihlášení do IS, změna hesla, změna emailu, nápověda, vývěska. Seznámení s e-learningovým portálem Moodle, práce v Moodle, zadávání a odevzdávání úkolů. Představení kancelářských aplikací, MS Office, Open Office, Libra Office, možnosti, rozdíly.
  3. WORD
    • Ovládání textového procesoru – rozložení stránky, písmo, odstavce, úpravy textu, vkládání obrázků.
    • Práce s tabulkou – ohraničení buněk, zarážky, atd.
    • Typografické úpravy delšího textu podle předlohy, záhlaví, zápatí
    • Využití stylů v dokumentu, obsah, poznámky pod čarou, rejstřík, víceúrovňové číslování
  4. EXCEL
    • Ovládání tabulkového procesoru – buňky, formát buněk, adresování relativní a absolutní, stavový řádek, početní úkony.
    • Funkce – vkládání funkcí, vyhledání vhodných funkcí ze seznamu, kopírování buněk, výpočet na více listech.
    • Modelové úlohy z praxe řešené pomocí tabulkového procesoru.
    • Grafické zpracování numerických dat v tabulkovém procesoru, tvorbaúpravy popisy.
  5. POWERPOINT
    • Prezentace – tvorba prezentace, zásady a doporučení, prezentace na zadané téma.
    • Prezentace – tvorba vlastní prezentace na zadané téma.

lorem

lorem

Garant specializace

doc. Ing. Josef Palán, CSc.

Katedra: katedra podnikání a oceňování
E-mail: jpalan@bivs.cz

Je absolvent Letecké fakulty Vojenské akademie v Brně v oboru elektrotechnického inženýrství. Následně se věnoval inženýrské a projekční činnosti včetně devítiletého působení v sektoru vzdělávání nadnárodní společnosti Rank Xerox. Akademické dráze se věnuje od roku 1994. Habilitační práci v oboru Management obhájil v roce 2000 na Provozně ekonomické fakultě České zemědělské univerzity v Praze.

Ostatní specializace

Management lidských zdrojů

Finanční management

Bankovní management

Manažerská psychologie

Arts management

Sales management

Podnikání

IT management

Chci se přihlásit ke studiu

Tak to máme velkou radost. Napište nám o sobě pár údajů a my se vám ozveme co nejdříve zpět. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit.