Digitální marketing

Cílem předmětu je poskytnout studentům teoretické a praktické znalosti a dovednosti o marketingových aktivitách, které upozorňují na aktuální stav nových médií. Kurz se zaměřuje na historii, vývoj a aktuální projevy marketingu. Naučí vás jak propojovat a připravovat nástroje online marketingu, marketingové strategie a plány. Porozumíte současným trendům internetového marketingu a lépe se bude orientovat v některém z jeho odvětví.

Výsledky učení:

Po úspěšném absolvování předmětu budete mít přehled o jednotlivých podobách online marketingu, které jsou přizpůsobeny aktuálním trendům. Začnete se orientovat v přípravě obecné strategie pro středně velké firmy, které působí v online prostředí. Dále také v plánování marketingových kampaní, jednotlivých podobách internetového marketingu a jejich možnostech a způsobech, jak je propojovat. Následně budete schopni vytvářet bannerové kampaně, kontrolovat, plánovat a vyhodnocovat komunikace na sociálních sítích. Jste schopni vytvořit webové stránky, připravovat a využívat nástroje online marketingu, díky kterým máte všeobecný přehled o internetovém světě.

Hlavní témata:

  1. Historie a vývoj
  2. Budoucnost online marketingu
  3. Performance marketing online
  4. Brandbuilding online
  5. Strategie – STDC
  6. Propojení online a offline marketingu