Management cestovního ruchu
Zaměření předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty se specifiky managementu cílového místa, poukázat na nevyhnutelnost spolupráce aktérů cestovního ruchu v cílovém místě, na význam turistických informačních kanceláří pro rozvoj cestovního ruchu v cílovém místě a detailněji charakterizovat vybrané manažerské funkce.
Výstupy předmětu – výstupy učení
Studenty se seznámí se specifiky managementu cílového místa, pochopí nevyhnutelnost spolupráce aktérů cestovního ruchu v cílovém místě a význam turistických informačních kanceláří pro rozvoj cestovního ruchu v cílovém místě a detailněji poznají vybrané manažerské funkce v cestovním ruchu
Hlavní témata – obsah předmětu
- Podstata a specifika managementu cílového místa
- Manažerská organizace v cílovém místě
- Turistická informační kancelář
- Plánování cestovního ruchu v cílovém místě
- Financování cestovního ruchu v cílovém místě
- Životní cyklus cílového místa
- Konkurenceschopnost cílového místa
- Organizované události v cílovém místě