Marketing cestovního ruchu
Zaměření předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními principy marketingu uplatňovanými v teorii a praxi cestovního ruchu. Předmět vysvětluje podstatu marketingu, systém marketingu, filosofii, cíle, plánování a organizaci, techniky a metody výzkumu trhu a aplikuje jednotlivé marketingové nástroje v prostředí cestovního ruchu.
Výstupy předmětu – výstupy učení
Studenti se seznámi se základními principy marketingu uplatňovanými v teorii a praxi cestovního ruchu. Poznají podstatu marketingu, systém marketingu, filosofii, cíle, plánování a organizaci, techniky a metody výzkumu trhu a naučí se aplikovat jednotlivé marketingové nástroje v prostředí cestovního ruchu.
Hlavní témata – obsah předmětu
- Specifika marketingu cestovného ruchu
- Marketingové plánování
- Nákupní chování zákazníka v cestovním ruchu
- Marketingový informační systém cestovního ruchu
- Segmentace trhu cestovního ruchu
- Produkt cestovního ruchu
- Cena a cenová politika
- Distribuce produktu cestovního ruchu
- Marketingová komunikace v cestovním ruchu