Aplikovaný marketingový management
Cíle předmětu:
Předmět spojuje matérii marketingu a managementu do komplexních struktur aplikovaného marketingového řízení podniku v kontextu sektorových specifik národního hospodářství. Cílem předmětu je, aby studenti nabyli soubor vědomostí a znalostí o základních principech marketingového managementu v celé jeho šíři v oblasti trhu služeb, zdravotnictví, školství, síťových odvětví, realit, finančních institucí, dopravy i malých a středních podniků, veřejné správy, mezinárodního marketingu a v neposlední řadě i e-marketingu. Studenti současně v procesu vzdělávání nabudou v rámci tohoto předmětu i základní dovednosti při realizování aplikované marketingové analytiky, jakož i při tvorbě aplikovaného marketingového mixu.
Osnova:
- Marketingový management
- Marketing služeb
- Marketing ve zdravotnictví
- Marketing v školství
- Marketing síťových odvětví
- Marketing na realitním trhu
- Marketing finančních institucí
- Marketing v dopravě
- Marketing malých a středních podniků
- Marketing ve veřejné správě
- Mezinárodní marketing
- E-marketing