Aplikovaný marketingový management

Cíle předmětu:

Předmět spojuje matérii marketingu a managementu do komplexních struktur aplikovaného marketingového řízení podniku v kontextu sektorových specifik národního hospodářství. Cílem předmětu je, aby studenti nabyli soubor vědomostí a znalostí o základních principech marketingového managementu v celé jeho šíři v oblasti trhu služeb, zdravotnictví, školství, síťových odvětví, realit, finančních institucí, dopravy i malých a středních podniků, veřejné správy, mezinárodního marketingu a v neposlední řadě i e-marketingu. Studenti současně v procesu vzdělávání nabudou v rámci tohoto předmětu i základní dovednosti při realizování aplikované marketingové analytiky, jakož i při tvorbě aplikovaného marketingového mixu.

Osnova:

  1. Marketingový management
  2. Marketing služeb
  3. Marketing ve zdravotnictví
  4. Marketing v školství
  5. Marketing síťových odvětví
  6. Marketing na realitním trhu
  7. Marketing finančních institucí
  8. Marketing v dopravě
  9. Marketing malých a středních podniků
  10. Marketing ve veřejné správě
  11. Mezinárodní marketing
  12. E-marketing