Bannerové kampaně a kampaně ve vyhledávání
Cílem předmětu je seznámit studenty s bannerovými kampaněmi jakožto účinným nástrojem pro velké firmy. Kurz se zaměřuje na kampaně ve vyhledávání, od určení cílové skupiny, přes media plán po stanovení kvalitativních a kvantitativních cílů kampaně. Naučíte se nejen budovat brand, ale také uvést nabízený produkt do prodeje skrze bannerové reklamy.
Výsledky učení:
Po úspěšném absolvování předmětu získáte přehled o možnostech bannerové reklamy a reklamy ve vyhledávání, která strategicky vychází z momentálního uživatelského chování na internetu. Budete se orientovat v pokročilých nastaveních reklamních systémů a vyhodnocovat situace, ve kterých je reklama užitečná. Jste schopni vytvořit bannerovou PPC reklamu a vyhodnotit aktuální vývoj online marketingu spojený s plánováním bannerové reklamy. Umíte vyhodnotit efektivitu kampaně, kterou se tak zvyšuje povědomí o značce a prodeji konkrétního produktu.
Hlavní témata:
- Kampaně ve vyhledávání
i. Jak fungují a kdy je použít
ii. Struktura účtu a nastavení
iii. Klíčová slova
iv. Tvorba reklam
v. Optimalizace - Bannerová reklama
i. Jak funguje a kdy ji použít
ii. Možnosti cílení
iii. Reklamní formáty
iv. Optimalizace