Řízení vztahů se zákazníky

Cíle předmětu a výstupy z učení:

Cílem předmětu je pochopit řízení vztahu se zákazníkem - CRM jako klíčovou aktivitu firem pro budování plnohodnotného vztahu s nimi v rámci celého životního cyklu zahrnující všechny procesy komunikace se zákazníky, jejich vzájemnou koordinaci, slaďování zájmů a řízení. Studenti získají základní znalosti o architektuře CRM a podstatě a funkcích její analytické, operativní a kooperativní části. Osvojí si procesní pohled na CRM jako součást obchodního procesu, prodejní podpory i zákaznického servisu, tj. seznámí se s procesy řízení kontaktů, obchodu a marketingu.

Osnova:

  1. Cíle řízení vztahů se zákazníky
  2. Typy zákazníků
  3. Typy CRM systémů
  4. Analytické CRM
  5. Kolaborativní (operační) CRM
  6. Marketingové CRM
  7. Řízení marketingových kampaní a organizace eventů
  8. CRM procesy
  9. Měření KPIs v CRM
  10. Organizační zajištění CRM
  11. Kooperační vazby s ostatními specialisty uvnitř obchodní organizace
  12. Legislativní souvislosti CRM