Sociální sítě a content marketing
Cíl předmětu:
Předmět seznamuje studenty se základními marketingovými pojmy, principy marketingu a chování zákazníků. Tyto poznatky umožňují pochopit, jak funguje marketing na sociálních sítích a obsahový marketing. Studenti se seznámí s principy rozhodování a chování ekonomických subjektů (zákazníků a firem), s fungováním internetové propagace, jejím nastavením, sledováním a vyhodnocováním.
Cílem výuky je zvládnutí základních marketingových pojmů, osvojení marketingového myšlení, pochopení zákaznických vztahů a poskytnutí základny pro hlubší studium marketingu, osvojit si práci se základními postupy marketingu na sociálních sítích.
Vstup – prerekvizice
Předmět je určen pro účastníky se základy marketingu, nejlépe kurz digitálního marketingu. Vhodný pro vyšší a střední management z jiných oblastí než marketingu.
Výsledky učení:
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět:
- popsat principy fungování marketingu na sociálních sítích,
- rozhodovat se pro správné cílení reklamních kampaní,
- nastavit si jednoduchou marketingovou kampaň,
- znát základní obecné principy spotřebitelského rozhodování,
- vědět výhody a nevýhody jednotlivých sociálních platforem.
Osnova:
1. týden |
Úvod do předmětu. |
2. týden |
Tradiční vs. Digitální marketing. Historie marketingu a jeho vývoj v čase. Rozdíly mezi tradičními přístupy a novým digitálním marketingem. |
3. týden |
Content marketing. |
4. týden |
Marketingové strategie na sociálních sítích. |
5. týden |
Youtube. |
6. týden |
Facebook. |
7. týden |
Instagram. |
8. týden |
Twitter. |
9. týden |
Influencer marketing. |
10. týden |
Umělá inteligence a AI Chatbot. |
11. týden |
Nástroje na sledování marketingových kampaní. |
12. týden |
Vyhodnocování digitálních kampaní a návratnost investice (ROI). Jak se vyhodnocuje úspěšná digitální kampaň. |