Správa placených kampaní na sociálních sítích

Cíl předmětu:

Předmět seznamuje studenty se základními marketingovými postupy pro spravování kampaní na sociálních sítích. Tyto poznatky umožňují pochopit, jak funguje správa a jaké nástroje na ni použít.

Cílem výuky je zvládnutí základních marketingových pojmů, osvojení marketingového myšlení, pochopení zákaznických vztahů a poskytnutí základny pro hlubší studium marketingu, osvojit si práci se základními postupy marketingu na sociálních sítích.

Vstup – prerekvizice
Předmět je určen pro účastníky se základy marketingu, nejlépe kurz digitálního marketingu. Vhodný pro vyšší a střední management z jiných oblastí než marketingu.

Výsledky učení:

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět:

- popsat principy fungování marketingu na sociálních sítích,

- rozhodovat se pro správné cílení reklamních kampaní,

- nastavit si jednoduchou marketingovou kampaň,

- sledovat a vyhodnocovat marketingovou kampaň,

- jak vybrat správné publikum,

- jak vybrat správného influencera.

Osnova:

1. týden

Úvod do předmětu.

2. týden

Tradiční vs. digitální marketing. Historie marketingu a jeho vývoj v čase. Rozdíly mezi tradičními přístupy a novým digitálním marketingem.

3. týden

Marketingové strategie na sociálních sítích.

4. týden

Analýza konkurence.

5. týden

Audience.

6. týden

Plán publikování.

7. týden

Sledování komunity.

8. týden

Správa a sledování influencerů.

9. týden

Sledování obsahu.

10. týden

Placená inzerce a propagace.

11. týden

Nasazení umělé inteligence pro chat.

12. týden

Vyhodnocování digitálních kampaní a návratnost investice (ROI).