Správa placených kampaní na sociálních sítích

Cíl předmětu:

Předmět seznamuje studenty se základními marketingovými postupy pro spravování kampaní na sociálních sítích. Tyto poznatky umožňují pochopit, jak funguje správa a jaké nástroje na ní použit.

Cílem výuky je zvládnutí základních marketingových pojmů, osvojení marketingového myšlení, pochopení zákaznických vztahů a poskytnutí základny pro hlubší studium marketingu, osvojit si práci se základními postupy marketingu na sociálních sítích.

Vstup – prerekvizice


Předmět je určen pro účastníky se základy marketingu, nejlépe kurz digitálního marketingu. Vhodný pro vyšší a střední management z jiných oblastí než marketing.

Výsledky učení

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět:

- popsat principy fungování marketingu na sociálních sítích

- rozhodovat se pro správné cílení reklamních kampaní,

- nastavit si jednoduchou marketingovou kampaň,

- sledovat a vyhodnocovat marketingovou kampaň

- jak vybrat správné publikum

- jak vybrat správného influencera

Prezenční studium PŘEDNÁŠKY

1. týden

Úvod do předmětu

2. týden

Tradiční vs. Digitální marketing. Historie marketingu a jeho vývoj v čase. Rozdíly mezi tradičními přístupy a novým digitálním marketingem.

3. týden

Marketingové strategie na sociálních sítích

4. týden

Analýza konkurence

5. týden

Audience

6. týden

Plán publikování

7. týden

Sledování komunity

8. týden

Správa a sledování influencerů

9. týden

Sledování obsahu

10. týden

Placena inzerce a propagace

11. týden

Nasazení umělé inteligence pro chat

12. týden

Vyhodnocování digitálních kampaní a návratnost investice (ROI)

Kombinované studium – přednášky

Tutoriál = jedno setkání se studenty.

1. tutoriál

Úvod do předmětu. Tradiční vs. Digitální marketing. Marketingové strategie na sociálních sítích. Analýza konkurence

2. tutoriál

Audience. Plán publikování. Sledování komunity. Správa a sledování influcencerů.

3. tutoriál

Sledování obsahu. Placená inzerce. AI Chatbot. Vyhodnocování investice.