Tvorba korporátní vize

  1. Úvod do problematiky, vymezení základních pojmů, vhled z pohledu vývoje tržního a zaměstnaneckého prostředí
  2. Role vize při vedení organizace, z pohledu strategického řízení
  3. Proces vytváření vize, znaky silné vize, využití vize v organizaci
  4. Definice firemní vize, typy vize (osobní, sdílená, firemní)
  5. Leadership, vedení společnosti z pohledu leadershipu, role vedoucích pracovníků v organizaci a v souvislosti s tématem korporátní vize
  6. Role vize při vedení a motivaci zaměstnanců
  7. Komunikace vize, revize vize, nástroje komunikace
  8. Zapojení zaměstnanců do tvorby vize
  9. Propojení vize s organizačními hodnotami
  10. Způsoby dosazování vize a implementace vize
  11. Případová studie, příklady vizí vybraných společností
  12. Identifikace rizik a příležitostí při tvorbě a implementaci korporátní vize