Marketingová komunikace

Dvouleté magisterské studium

Přihlášky na akademický rok 2026/27 přijímáme už teď!

Školné

od 39 900 Kč za semestr

Obor

Marketingová komunikace 

Lokalita

Praha

Titul

Magistr
(Mgr.)

Staňte se lídry, kteří určují směr moderní marketingové komunikace.

Prohloubíte znalosti a dovednosti v oblasti médií a PR, digitální marketingové komunikace a naučíte se řídit komplexní kampaně v českém i mezinárodním prostředí. Osvojíte si principy mezinárodní a interkulturní komunikace, práci s daty i strategické plánování. Těšit se můžete na workshopy s marketingovými experty a zapojení do profesionálních aktivit našeho Marketingového klubu.


Uplatnění:

  • CMO
  • Head of Marketing
  • Head of Communication
  • Social media manager
  • Marketing consultant

Klíčové oblasti studia:

  • Média a PR
  • Rétorika a komunikace
  • Digitální marketing
  • Psychologie marketingu
  • Analytika v marketingu

Získejte slevu na přihlášku 590Kč

Nechte nám na sebe e-mail a zaplatíme za vás poplatek za přijímací řízení.

Jaké "dveře" vám toto studium otevře?

Uplatníte se v marketingových agenturách, médiích, e-commerce, korporacích i dynamických startupech. Čekají vás role Marketing či Brand managera, PR managera nebo Social media managera. Praxi získáte během studia v prestižních firmách – Invia, TV Prima, Forte media aj.  

Jak poznáte, že tento studijní program je ta správná volba pro vás?

Ideální pro ty, kteří chtějí posunout své marketingové znalosti a dovednosti na strategickou úroveň. Baví je budování značek, vedení týmů a řízení komunikace napříč kanály. Umí myslet v souvislostech, sledovat trendy a měnit je v efektivní strategie.

Vyučující přesně vědí, o čem mluví.

Na studijním mě znají jménem.

Každá chvíle ve škole je pro mě užitečná.

Zajímá nás názor našich studentů

"Náplní mé práce je z velké části marketing, proto jsem se rozhodl doplnit si k dlouholeté praxi také teoretický základ. Volba vysoké školy Ambis a oboru Marketingová komunikace byla správná.

Složení předmětů je velmi zajímavé a kromě těch marketingově zaměřených získá student základní znalosti i z dalších oborů, jako jsou ekonomie nebo psychologie. Škola využívá propracovaný informační systém, takže komunikace s vyučujícími i školou je velmi rychlá a efektivní."



"Na studiu mě nejvíce baví přednášky zaměřené na marketing, které nám prezentují skvělí odborníci z daného oboru.

Zkoušky na Ambisu nejsou jednoduché, dají se však zvládnout díky připraveným studijním materiálům a prezentacím, které jsou k dispozici u každého předmětu.
Na Ambisu jsem poznal i plno skvělých lidí, studium mohu jen doporučit."

- Petr, Marketingová komunikace


"Baví mě reklama, sociální sítě a komunikace s lidmi, a právě proto jsem se rozhodla studovat marketing a posouvat se v tomto směru dál. S každým dalším semestrem a novými předměty zjišťuji, že je mi marketing čím dál tím bližší.  Jsem ráda, že máme v rozvrhu předměty, které s marketingem přímo souvisí. V marketingu již pracuji, takže teorii, kterou se ve škole učíme, aplikuji obratem v praxi."

- Kristýna, Marketingová komunikace

Chci se přihlásit ke studiu

Napište nám o sobě pár údajů a my se vám obratem ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.

Kde mohu realizovat praxe?


Garant oboru

doc. Mgr. Krzysztof Gajdka, PhD., MBA

Doc. Mgr. Krzysztof Gajdka, PhD., MBA působí v rámci Ambis na Katedře marketingu a cestovního ruchu, kde vyučuje Marketing a Strategickou marketingovou komunikaci. Je držitelem Medaile Národní komise pro vzdělávání, nejvyššího státního vyznamenání pro pedagogy udělovaného ministrem školství v roce 2021. Je multiinstrumentalista a sběratel kytar, ve volném čase se věnuje motocyklům, motorboat sportu, cestování a horské turistice.

Orientační studijní plán

Podívejte se, jaké předměty vás čekají od 1. do 4. semestru
a co v nich budete probírat. Pokud vám nebude něco jasné, napište nám.

Název předmětu
Způsob ukončení
Typ předmětu

1. Semestr

Marketingová dynamika
zkouška
povinný
Sociologický a marketingový výzkum II
zkouška
povinný
Psychologie marketingu
zkouška
povinný
Mediální rétorika a argumentace
zkouška
povinný
Metodologie odborné práce II 
zápočet
povinný

2. Semestr

Mediální průmysl
zkouška
povinný
Digitální marketingová komunikace II
zkouška
povinný
Marketingová komunikace na trzích B2B
zkouška
povinný
Intercultural communication
zkouška
povinný
Volitelný předmět
zápočet
povinný

3. Semestr

Mezinárodní marketingová komunikace
zkouška
povinný
Média a PR
zkouška
povinný
Tvorba mediálních obsahů II
zkouška
povinný
Diplomový seminář
zápočet
povinný
Volitelný předmět
zápočet
povinný

4. Semestr

Practical applications of communication campaigns
zkouška
povinný
Diplomová práce
zápočet
povinný
Odborná praxe
zápočet
povinný
Volitelný předmět
zápočet
povinný