Dovednosti 21. století

Tříleté bakalářské studium

Školné

od 32 900 Kč
za semestr

Obor

Marketingová
komunikace

Lokalita

Praha a
Brno

Titul

Bakalář
(Bc.)

Buď připraven na budoucnost: Staň se lídrem zítřka a rozvíjej klíčové dovednosti 21. století.

Získáš klíčové dovednosti pro neustále měnící se moderní svět – od kreativity, týmové práce, přes efektivní komunikaci až po leadership. Naučíš se využívat AI, řešit komplexní problémy a zlepšíš svou produktivitu. Připravíš se tak na úspěch ve všech oblastech života.


Uplatnění absolventů

  • Inovační manažer
  • Projektový manažer
  • Data analytik
  • Specialista na digitální marketing
  • Vedoucí týmu pro osobní rozvoj a produktivitu

Chci se přihlásit ke studiu

Napište nám o sobě pár údajů a my se vám obratem ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.

Studium, které využijete

Vhodné pro aktivní a zvídavé jedince, kteří chtějí být na špici moderních trendů. Ideální také pro ty, kteří se nebojí výzev a nových technologií, chtějí se dále rozvíjet, naučit se kreativnímu a analytickému myšlení pro řešení problémů a osvojit si umění komunikace a vedení týmů.

16 studijních oborů
76 zaměření

Zajímá nás názor našich studentů


"Nespornou výhodou soukromé školy je rozhodně osobní přístup. Zní to jako klišé, ale u nás to funguje. S učiteli máme opravdu blízký kontakt. Na schůzku se s nimi můžeme domluvit i mimo konzultační hodiny. Jednají s námi spíš jako s kolegy než se studenty."

- Petr, Ekonomika a management podniku


"Naše škola má vysoký počet kvalifikovaných učitelů, kteří řídí svůj vlastní byznys. A kromě praktických přednášek nám dávají velkou dávku motivace. Státní školy vás učí, jak být dobrým zaměstnancem. Na Ambis nás učí být úspěšným podnikatelem."

- Ludvík, Ekonomika a management podniku

Garant zaměření

Ing. Václav Toman

Lektor, tvůrce a školitel kurzů v oblasti mindfulness, wellbeing, pozitivní psychologie, duševního zdraví a budování vztahů na pracovišti. Je úspěšným absolventem kurzu aplikované psychofyziologie Biofeedback and Self-Regulation (San Francisco State University, USA 2015) pod vedením Erik Peper, Ph.D. Absolventem oboru Podniková ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Během své kariéry spolupracoval s nadnárodními společnostmi, jakými jsou například ING, Johnson & Johnson, James Cook Languages, Coca-Cola, nebo UniCredit Bank. 

Na Ambis můžete nově studovat i distančně (online)

Distanční studium můžeš absolvovat odkudkoliv, kde máš přístup k internetu. Kdy se budeš věnovat přednáškám, učení nebo práci na úkolech a projektech, si naplánuješ podle svých preferencí. Podívej se na nabídku oborů, které nabízíme v distanční (online) formě.

Orientační studijní plán

Podívejte se, jaké předměty vás čekají od prvního do šestého semestru
a co v nich budete probírat. Pokud vám nebude něco jasné, napište nám.

Název předmětu
Způsob ukončení
Typ předmětu

1. Semestr

Úvod do studia
zápočet
povinný
Úvod do marketingového myšlení
zkouška
povinný
Teorie masové komunikace
zkouška
povinný
Motivace a sebeřízení
zkouška
povinný
Základy odborné práce
zápočet
povinný
Prezentační dovednosti
zkouška
povinný
Organizační chování
zkouška
povinný

2. Semestr

Masová a mediální kultura
zkouška
povinný
Marketingová komunikace
zkouška
povinný
Management
zkouška
povinný
Základy ekonomie
zkouška
povinný
Informační gramotnost a kritické myšlení
zkouška
povinný
Volitelný předmět
zápočet
volitelný

3. Semestr

Média a mediální komunikace
zkouška
povinný
Praktikum reklamního textu
zkouška
povinný
Právo duševního vlastnictví
zkouška
povinný
Strategická marketingová komunikace
zkouška
povinný
Anglický jazyk I
zápočet
povinný
Volitelný předmět
zápočet
volitelný

4. Semestr

Marketingový management
zkouška
povinný
Tištěná a digitální média
zkouška
povinný
Metodologie odborné práce
zápočet
povinný
Digitální marketingová komunikace
zkouška
povinný
Anglický jazyk II
zápočet
povinný
Volitelný předmět
zápočet
volitelný

5. Semestr

Praktikum grafiky a designu
zkouška
povinný
Tvorba mediálních obsahů
zkouška
povinný
Sociologický a marketingový výzkum
zkouška
povinný
AI v marketingu
zkouška
povinný
Bakalářský seminář
zápočet
povinný
Anglický jazyk III
zápočet
povinný
Volitelný předmět
zápočet
volitelný

6. Semestr

Bakalářská práce
zápočet
povinný
Marketing založený na datech
zkouška
povinný
Odborná praxe
zápočet
povinný
Volitelný předmět
zápočet
volitelný

Chci se přihlásit ke studiu

Napište nám o sobě pár údajů a my se vám obratem ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.