Kreativní marketing a management
Tříleté bakalářské studium

Školné
od 32 900 Kč za semestr
Obor
Marketingová komunikace
Lokalita
Praha/Brno
Forma
Titul
Bakalář
(Bc.)
Oživte své nápady: Kreativní marketing pro budoucí lídry.
Naučíte se proměnit kreativní nápady v silné marketingové koncepty. Osvojíte si práci s brandem, tvorbu kampaní i digitální marketing. Zvládnete vizualizaci, tvorbu identity značky i řízení projektů a inovací od nápadu po realizaci.
Uplatnění absolventů
- Brand manager
- Kreativní ředitel
- Marketingový stratég
- Digital marketing manager
- Content manager
Předměty v rámci zaměření
Chci se přihlásit ke studiu
Napište nám o sobě pár údajů a my se vám obratem ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.
Jaké “dveře” vám toto studium otevře?
Uplatníte se v reklamních agenturách, korporacích, startupech a neziskových organizacích na pozicích, jako jsou: brand manager, kreativní ředitel, marketingový stratég nebo content manager aj.
Jak poznáte, že toto zaměření je ta správná volba pro vás?
Vhodné pro ty, kteří jsou kreativní, mají smysl pro inovace a chtějí ovlivňovat trh. Ideální studenti jsou strategičtí myslitelé, otevření novým nápadům, s komunikačními schopnostmi a schopností pracovat v týmu. Vášeň pro marketing a značky je klíčová.
Ostatní zaměření oboru Marketingová komunikace
Digitální marketing a
komunikace
Marketing a brand
management
Média a
PR
Kreativní marketing a
management
Zajímá nás názor našich studentů

"Náplní mé práce je z velké části marketing, proto jsem se rozhodl doplnit si k dlouholeté praxi také teoretický základ. Volba vysoké školy Ambis a oboru Marketingová komunikace byla správná.
Složení předmětů je velmi zajímavé a kromě těch marketingově zaměřených získá student základní znalosti i z dalších oborů, jako jsou ekonomie nebo psychologie. Škola využívá propracovaný informační systém, takže komunikace s vyučujícími i školou je velmi rychlá a efektivní."
- Jiří, Marketingová komunikace
"Na studiu mě nejvíce baví přednášky zaměřené na marketing, které nám prezentují skvělí odborníci z daného oboru.
Zkoušky na Ambisu nejsou jednoduché, dají se však zvládnout díky připraveným studijním materiálům a prezentacím, které jsou k dispozici u každého předmětu.
Na Ambisu jsem poznal i plno skvělých lidí, studium mohu jen doporučit."
- Petr, Marketingová komunikace


"Baví mě reklama, sociální sítě a komunikace s lidmi, a právě proto jsem se rozhodla studovat marketing a posouvat se v tomto směru dál. S každým dalším semestrem a novými předměty zjišťuji, že je mi marketing čím dál tím bližší. Jsem ráda, že máme v rozvrhu předměty, které s marketingem přímo souvisí. V marketingu již pracuji, takže teorii, kterou se ve škole učíme, aplikuji obratem v praxi."
- Kristýna, Marketingová komunikace
Chci se přihlásit ke studiu
Napište nám o sobě pár údajů a my se vám obratem ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.
Kde mohu realizovat praxe?
Na Ambis můžete nově studovat i distančně (online)
Distanční studium můžeš absolvovat odkudkoliv, kde máš přístup k internetu. Kdy se budeš věnovat přednáškám, učení nebo práci na úkolech a projektech, si naplánuješ podle svých preferencí. Podívej se na nabídku oborů, které nabízíme v distanční (online) formě.
Orientační studijní plán
Podívejte se, jaké předměty vás čekají od prvního do šestého semestru
a co v nich budete probírat. Pokud vám nebude něco jasné, napište nám.
1. Semestr
2. Semestr
3. Semestr
4. Semestr
5. Semestr
6. Semestr
Garant oboru
doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
„Působím také jako docentka na Žilinské univerzitě v Žilině a pravidelně přednáším na Mykolas Romeris University v Litvě a University of Johannesburg v JAR. V minulosti jsem zastávala například funkci koordinátora mezinárodního projektu EUFIN: Innovative integrated tools for financial literacy education across Europe. Do svých předmětů se snažím vnést interdisciplinární přesah a vysvětlit jednotlivá témata v dialogu se studenty založeném na širších společenskovědních souvislostech. AMBIS vysoká škola mne inspiruje. Vrátila mi víru v akademické ideály a tvořivou jiskru.“