Marketing a brand management

Navazující magisterské studium

Školné

23 900 Kč
za semestr

Obor

Management

Délka studia

2 roky

Forma

Prezenční nebo
Kombinovaná

Titul

Inženýr
(Ing.)

Vybudujte úspěšnou značku

Vybudovat takovou značku, jakou je dnes Coca Cola nebo IKEA. Vynikat v marketingovém řízení. Být vždy o krok napřed. To vás naučíme v zaměření Marketing a brand management.

Naučíte se, jak plánovat a realizovat komunikační kampaně, osvojíte si fungování hlavních marketingových nástrojů a budete umět vyhodnocovat účinky reklamních sdělení na vaše publikum. Zjistíte, jak vybrat ideální název, postavit značku a její příběh.


Uplatnění absolventa

  • marketingový manager
  • brand manager
  • marketingový stratég
  • media konzultant
  • produktový manager

Předměty v rámci zařízení

  • Marketing
  • Úvod do brand managementu
  • Psychologie spotřebitele
  • Role značek ve spotřebitelském
  • Brand strategie

Chci se přihlásit ke studiu

Napište nám o sobě pár údajů a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.

Další zaměření oboru Management


Strategický
management

Management
v mezinárodním podnikání

Management
firemních financí


Management
a rozvoj lidských zdrojů

Marketing
a brand management


6 studijních oborů
35 zaměření

Zajímá nás názor našich studentů


"Nespornou výhodou soukromé školy je rozhodně osobní přístup. Zní to jako klišé, ale u nás to funguje. S učiteli máme opravdu blízký kontakt. Na schůzku se s nimi můžeme domluvit i mimo konzultační hodiny. Jednají s námi spíš jako s kolegy, než se studenty."

- Petr, Ekonomika a management podniku


"Naše škola má vysoký počet kvalifikovaných učitelů, kteří řídí svůj vlastní byznys. A kromě praktických přednášek nám dávají velkou dávku motivace. Státní školy vás učí, jak být dobrým zaměstnancem. Na Ambis nás učí být úspěšným podnikatelem."

- Ludvík, Ekonomika a management podniku

Chci se přihlásit ke studiu

Napište nám o sobě pár údajů a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme zpět s pozvánkou k přijímacímu pohovoru.